Въпроси и отговори

 1. Застрахован ли съм по време на пътуването?

  • Да, всички превосни средства на A2Z Transfers имат всички необходими застраховки.

 

2.  Може ли да се пуши по време на пътуването?

  • Не, пушенето е забранено за шофьора и пътниците.

 

3. Мога ли да платя за пътуването на място, при тръгване?

  • Не. Транспортът е съобразен с пътниците, които са резервирали предварително. Необходимо е да резервирате Вашия трансфер поне 48 часа предварително и да представите на шофьора ваучера си за пътуване в разпечатан или електронен формат.

 

4.  Мога ли да пътувам с домашен любимец?

  • Да, можете да вземете домашен любимец, но моля да ни информирате предварително.

 

5. От къде тръгва транспортът и къде ще ме остави?

  • Местата на тръгване са: Варна - бензиностанция Петрол, до МОЛ “Двете Кули” (“Varna Towers”); Добрич – бензиностанция Лукойл (на входа / изхода за Варна); Шумен – бензиностанция Шел (бул. „Симеон Велики“). От Букурещ тръгва от терминала „Пристигащи“.
  • На летището в Букурещ пристигате директно на терминала „Заминаващи“, а във Варна, Добрич и Шумен – на същите места, от които тръгва.
  • Ако резервирате индивидуален трансфер Вие решавате от къде ще Ви вземе шофьора.

 

6. Мога ли да пътувам от / или до центъра на Букурещ?

  • Да, необходимо е да се свържете с нас предварително.

 

7. Колко часа е пътуването от / до Букурещ?

  • Трансферът от Варна е около 5 часа, в зависимост от трафика; от Добрич или Шумен - 4 часа. Имайте предвид необходимото време за пътуване, когато правите резервация. Ако се колебаете кой час на тръгване да изберете, свържете се с нас за повече информация. wink

 

8. Спазват ли се предварително определените часовете на тръгване на споделения трансфер? 

  • При тръгване от България часовете се спазват и не търпят промени. При тръгване от Румъния, шофьорът изчаква (до 1 час) последния пътник закупил билет и тръгва: часа на тръгване не се спазва точно.
  • Ако резервирате индивидуален трансфер, часовете са съобразени само с Вашите детайли на полета и не е необходимо да изчаквате други пътници.

 

9. Как ще позная шофьорът на летището в Букурещ?

  • Шофьорът ще Ви чака с табелка с Вашето име в залата за „Пристигащи“ в близост до кафе – бар “Segafredo”. Ако се налага ще се свържем с Вас по телефона, който сте оставили за връзка (не забравяйте да носите телефона, който сте посочили в резервацията и да имате активиран роуминг smiley).

 

10. Полетът ми закъснява – какво ще се случи с трансфера?

  • Нашите служители следят разписанието на полетите на Летище Отопени. Шофьорът ще изчака до 1 час в случай на закъснение на полет. В случай, че сте резервирали споделен трансфер и полетът ще закъснее повече от 1 час за предварително резервирания час на тръгване, е необходимо да си направите нова резервация за трансфер.

enlightenedПри резервация е необходимо да попълвате правилните данни на полета, с който пътувате - час на излитане от летище Отопени (ако трансферът е от България за летището) и час на КАЦАНЕ в Отопени (ако трансферът е от летището за България).

 

11. Резервирах трансфер предварително, но полетът ми е променен / отменен. Мога ли да променя или анулирам резервацията си?

  • Свържете се с нас на посочените телефони или и-мейл (не по-късно от 24 часа преди пътуването), за да променим трансфера Ви. Можете да анулирате безплатно резервацията 14 дни преди датата на пътуване. Повече информация ще намерите в Общите Условия на този сайт. 
  • Моля имайте предвид, че при връщане на пари с банков превод, таксите за това са за Ваша сметка.

 

12. Ще пътувам сама жена - мога ли да помоля шофьора да ми помогне с багажа?

  • Да, пътуването с нас е сигурно и безопасно. Нашите шофьори са добре обучени и преминали всички необходими обучения и изследвания, за да могат да вършат задълженията си компетентно. Шофьорът със сигурност ще Ви предложи да Ви помогне с багажа.

 

13. Детето ми ще пътува само?

  • Лица над 12 годишна възраст могат да пътуват непридружени. Повече информация за цените на трансферите ще намерите тук:

 

14. Колко багаж мога да взема?

  • Всеки пътник може да вземе със себе си един куфар и една ръчна чанта. Ако се налага да пътувате с повече багаж, моля информирайте ни предварително!

 

15. Как мога да бъда сигурен, че данните ми за плащане ще останат поверителни? Вашата система достатъчно сигурна ли е?

  • Вашата резервация е 100% сигурна и защитена! Моля, обърнете внимание на зеления цвят в адресната лента на браузъра. Като допълнителна предпазна мярка, всички транзакции се обработват на нашия банков сървър, който е изцяло ориентиран към сигурността и системите за борба с измами.

 

16. Направих резервация - какво следва сега?

  • Ще получите потвърждение на Вашата резервация по и-мейла, който сте оставили за връзка. Моля проверете още веднъж, дали всички данни са верни. Кредитната / дебитна карта, с която сте платили ще бъде таксувана, което е още едно доказателство, че резервацията Ви е успешна.

 

17. Направих резервация, но не получих потвърждение по и-мейл.

  • В случай, че до няколко минути след успешно направената от Вас резервация не получите и-мейл с потвърждение, моля проверете в папката Spam / Junk. Ако и там не откривате и-мейл от нас, свържете се с офисът ни.

 

 

 

Последни новини

Защо Да Изберем Индивидуален Трансфер Варна - Летище Букурещ

А Ту Зет Трансфърс предлага летищни трансфери от Варна до Отопени . За ваше удобство можете да изберете индивидуален транспорт или споделено пътуване. Споделеното пътуване с...

Прочети още

Какво Представляват Споделените Трансфери от Варна до Летище Отопени

Какво Представляват Споделените Трансфери от Варна до Букурещ?   Споделеното пътуване е познато като бюджетен вариант на транспорт от точка А до точка Б. Обикнов...

Прочети още

Пътуване с Автобус Варна - Букурещ или Споделен Трансфер

Когато търсите транспорт от Варна до Букурещ , първото нещо за което ще се сетите са международните автобусни линии. За съжаление няма полети Варна - Букурещ, за това остават ...

Прочети още

Секция банери