Въпроси и отговори

Имате въпроси относно как се извършват трансферите?

 

Потърсете отговора тук, или се свържете с нас за повече информация! smiley

 

 1. Застрахован ли съм по време на пътуването?

  • Да, всички превосни средства на A2Z Transfers имат всички необходими застраховки.

 

2.  Може ли да се пуши по време на пътуването?

  • Не, пушенето е забранено за шофьора и пътниците.

 

3. Мога ли да платя за пътуването на място, при тръгване?

  • Не. Транспортът е съобразен с пътниците, които са резервирали предварително. Необходимо е да резервирате Вашия трансфер поне 48 часа предварително и да представите на шофьора ваучера си за пътуване в разпечатан или електронен формат.

 

4.  Мога ли да пътувам с домашен любимец?

  • Да, можете да вземете домашен любимец, но моля да ни информирате предварително.

 

5. От къде тръгва транспортът и къде ще ме остави?

  • На летището в Букурещ пристигате директно на терминала „Заминаващи“, а във Варна, Добрич и Шумен – на същите места, от които тръгва:
  • Варна - Бензиностанция "Петрол" до МОЛ "Двете Кули"; 
  • Добрич - Бензиностанция "Лукойл" на входа / изхода за Варна;
  • Шумен - Бензиностанция "Шел" на бул. "Симеон Велики";
  • Ако резервирате индивидуален трансфер Вие решавате от къде ще Ви вземе шофьора.

 

6. Мога ли да пътувам от / или до центъра на Букурещ?

  • Да, необходимо е да се свържете с нас предварително.

 

7. Колко часа е пътуването от / до Букурещ?

  • Трансферът от Варна е около 5 часа, в зависимост от трафика; от Добрич или Шумен - 4 часа. Имайте предвид необходимото време за пътуване, когато правите резервация. Ако се колебаете кой час на тръгване да изберете, свържете се с нас за повече информация. wink

 

8. Спазват ли се предварително определените часовете на тръгване на споделения трансфер? 

  • Да, при тръгване от Варна / Добрич / Шумен, часовете се спазват според посоченото разписание. При тръгване от Летище Отопени, шофьорът изчаква всички пътници с резервации за съответния час (не повече от 1 час).
  • Ако резервирате индивидуален трансфер, часовете са съобразени само с Вашите детайли на полета и не е необходимо да изчаквате други пътници.

 

9. Как ще позная шофьорът на летището в Букурещ?

  • Шофьорът ще Ви чака с табелка с Вашето име в залата за „Пристигащи“ в близост до кафе – бар “Segafredo”. Ако се налага ще се свържем с Вас по телефона, който сте оставили за връзка (не забравяйте да носите телефона, който сте посочили в резервацията и да имате активиран роуминг smiley).

 

10. Полетът ми закъснява – какво ще се случи с трансфера?

  • Нашите служители следят разписанието на полетите на Летище Отопени. Шофьорът ще изчака до 1 час в случай на закъснение на полет. Ако сте резервирали споделено пътуване и полетът ви закъснява с повече от един час или се забавите повече от час, необходимо е да си направите нова резервация за трансфер. 

enlightenedПри резервация е необходимо да попълвате правилните данни на полета, с който пътувате - час на излитане от летище Отопени (ако трансферът е от България за летището) и час на КАЦАНЕ в Отопени (ако трансферът е от летището за България).

 

11. Резервирах трансфер предварително, но полетът ми е променен / отменен. Мога ли да променя или анулирам резервацията си?

  • Свържете се с нас на посочените телефони или и-мейл (не по-късно от 24 часа преди пътуването), за да променим трансфера Ви. Можете да анулирате безплатно резервацията 14 дни преди датата на пътуване. Повече информация ще намерите в Общите Условия на този сайт. 
  • Моля имайте предвид, че при връщане на пари с банков превод, таксите за това са за Ваша сметка.

 

12. Ще пътувам сама жена - мога ли да помоля шофьора да ми помогне с багажа?

  • Да, пътуването с нас е сигурно и безопасно. Нашите шофьори са добре обучени и преминали всички необходими обучения и изследвания, за да могат да вършат задълженията си компетентно. Шофьорът със сигурност ще Ви предложи да Ви помогне с багажа.

 

13. Детето ми ще пътува само?

  • Лица над 12 годишна възраст могат да пътуват непридружени. Повече информация за цените на трансферите ще намерите тук:

 

14. Колко багаж мога да взема?

  • Всеки пътник може да вземе със себе си един куфар и една ръчна чанта. Ако се налага да пътувате с повече багаж, моля информирайте ни предварително!

 

15. Как мога да бъда сигурен, че данните ми за плащане ще останат поверителни? Вашата система достатъчно сигурна ли е?

  • Вашата резервация е 100% сигурна и защитена! Моля, обърнете внимание на зеления цвят в адресната лента на браузъра. Като допълнителна предпазна мярка, всички транзакции се обработват на нашия банков сървър, който е изцяло ориентиран към сигурността и системите за борба с измами.

 

16. Направих резервация - какво следва сега?

  • Ще получите потвърждение на Вашата резервация по и-мейла, който сте оставили за връзка. Моля проверете още веднъж, дали всички данни са верни. Кредитната / дебитна карта, с която сте платили ще бъде таксувана, което е още едно доказателство, че резервацията Ви е успешна.

 

17. Направих резервация, но не получих потвърждение по и-мейл.

  • В случай, че до няколко минути след успешно направената от Вас резервация не получите и-мейл с потвърждение, моля проверете в папката Spam / Junk. Ако и там не откривате и-мейл от нас, свържете се с офисът ни.

 

Последни новини

А Ту Зет Трансфърс Възобновява Летищните Трансфери до Букурещ - Отопени

Oтпада 14-дневната карантина за пристигащи от Румъния А Ту Зет Трансфърс Възобновява Летищните Трансфери до Букурещ - Отопени   След като здравният мин...

Прочети още

Извънредни мерки за превенция на разпространението на Коронавирус, приети в Румъния

Предвид усложнената ситуация с разпространението на COVID-19 в България, Румъния и целия свят, А Ту Зет Трансфърс временно преустановява извършването на летищните трансфери до ...

Прочети още

Защо Да Изберем Индивидуален Трансфер Варна - Летище Букурещ

А Ту Зет Трансфърс предлага летищни трансфери от Варна до Отопени . За ваше удобство можете да изберете индивидуален транспорт или споделено пътуване. Споделеното пътуване с...

Прочети още

Секция банери