Имате въпроси относно как се извършват трансферите?
Потърсете отговора тук, или се свържете с нас за повече информация! 
1. Застрахован ли съм по време на пътуването?
- Да, всички превосни средства на A2Z Transfers имат всички необходими застраховки.
2. Може ли да се пуши по време на пътуването?
- Не, пушенето е забранено за шофьора и пътниците.
3. Мога ли да платя за пътуването на място, при тръгване?
- Не. Транспортът е съобразен с пътниците, които са резервирали предварително. Необходимо е да резервирате Вашия трансфер поне 48 часа предварително и да представите на шофьора ваучера си за пътуване в разпечатан или електронен формат.
4. Мога ли да пътувам с домашен любимец?
- Да, можете да вземете домашен любимец, но моля да ни информирате предварително.
5. От къде тръгва транспортът и къде ще ме остави?
- На летището в Букурещ пристигате директно на терминала „Заминаващи“, а във Варна, Добрич и Шумен – на същите места, от които тръгва:
- Варна - Бензиностанция "Петрол" до МОЛ "Двете Кули";
- Добрич - Бензиностанция "Лукойл" на входа / изхода за Варна;
- Шумен - Бензиностанция "Шел" на бул. "Симеон Велики";
- Ако резервирате индивидуален трансфер Вие решавате от къде ще Ви вземе шофьора.
6. Мога ли да пътувам от / или до центъра на Букурещ?
- Да, необходимо е да се свържете с нас предварително.
7. Колко часа е пътуването от / до Букурещ?
- Трансферът от Варна е около 5 часа, в зависимост от трафика; от Добрич или Шумен - 4 часа. Имайте предвид необходимото време за пътуване, когато правите резервация. Ако се колебаете кой час на тръгване да изберете, свържете се с нас за повече информация.

8. Спазват ли се предварително определените часовете на тръгване на споделения трансфер?
- Да, при тръгване от Варна / Добрич / Шумен, часовете се спазват според посоченото разписание. При тръгване от Летище Отопени, шофьорът изчаква всички пътници с резервации за съответния час (не повече от 1 час).
- Ако резервирате индивидуален трансфер, часовете са съобразени само с Вашите детайли на полета и не е необходимо да изчаквате други пътници.
9. Как ще позная шофьорът на летището в Букурещ?
- Шофьорът ще Ви чака с табелка с Вашето име в залата за „Пристигащи“ в близост до кафе – бар “Segafredo”. Ако се налага ще се свържем с Вас по телефона, който сте оставили за връзка (не забравяйте да носите телефона, който сте посочили в резервацията и да имате активиран роуминг
).
10. Полетът ми закъснява – какво ще се случи с трансфера?
- Нашите служители следят разписанието на полетите на Летище Отопени. Шофьорът ще изчака до 1 час в случай на закъснение на полет. Ако сте резервирали споделено пътуване и полетът ви закъснява с повече от един час или се забавите повече от час, необходимо е да си направите нова резервация за трансфер.
При резервация е необходимо да попълвате правилните данни на полета, с който пътувате - час на излитане от летище Отопени (ако трансферът е от България за летището) и час на КАЦАНЕ в Отопени (ако трансферът е от летището за България).
11. Резервирах трансфер предварително, но полетът ми е променен / отменен. Мога ли да променя или анулирам резервацията си?
- Свържете се с нас на посочените телефони или и-мейл (не по-късно от 24 часа преди пътуването), за да променим трансфера Ви. Можете да анулирате безплатно резервацията 14 дни преди датата на пътуване. Повече информация ще намерите в Общите Условия на този сайт.
- Моля имайте предвид, че при връщане на пари с банков превод, таксите за това са за Ваша сметка.
12. Ще пътувам сама жена - мога ли да помоля шофьора да ми помогне с багажа?
- Да, пътуването с нас е сигурно и безопасно. Нашите шофьори са добре обучени и преминали всички необходими обучения и изследвания, за да могат да вършат задълженията си компетентно. Шофьорът със сигурност ще Ви предложи да Ви помогне с багажа.
13. Детето ми ще пътува само?
- Лица над 12 годишна възраст могат да пътуват непридружени. Повече информация за цените на трансферите ще намерите тук:
14. Колко багаж мога да взема?
- Всеки пътник може да вземе със себе си един куфар и една ръчна чанта. Ако се налага да пътувате с повече багаж, моля информирайте ни предварително!
15. Как мога да бъда сигурен, че данните ми за плащане ще останат поверителни? Вашата система достатъчно сигурна ли е?
- Вашата резервация е 100% сигурна и защитена! Моля, обърнете внимание на зеления цвят в адресната лента на браузъра. Като допълнителна предпазна мярка, всички транзакции се обработват на нашия банков сървър, който е изцяло ориентиран към сигурността и системите за борба с измами.
16. Направих резервация - какво следва сега?
- Ще получите потвърждение на Вашата резервация по и-мейла, който сте оставили за връзка. Моля проверете още веднъж, дали всички данни са верни. Кредитната / дебитна карта, с която сте платили ще бъде таксувана, което е още едно доказателство, че резервацията Ви е успешна.
17. Направих резервация, но не получих потвърждение по и-мейл.
- В случай, че до няколко минути след успешно направената от Вас резервация не получите и-мейл с потвърждение, моля проверете в папката Spam / Junk. Ако и там не откривате и-мейл от нас, свържете се с офисът ни.